Vad som helst utom verkligheten.


Valborgshelg, långhelg. Kommer inte blogga på dessa dagar då jag har annat för mig. All tid kommer tillbringas med Nathalie och Amanda och Oskar och Alex antagligen. Behöver ni ens veta mer? nej. Ha det braa!

R.Ä.D.S.L.A. jag är rädd för allt, beredd på allt.


En lögn blir lätt en sanning när den kommer inifrån.


Kent. Underbara, fina, bästa Kent. Lyssnar på deras nya album och gråter lite, varför så bra för? Njuter som fan iallafall. Dålig bloggning, vet. Bryr mig inte ett jävla dugg ärligt talat. Men ja, förlåt eller nånting.
Nathalie kom hem idag och jag fick en helt UNDERBAR tygpåse av henne. Så himlahimla fin. TACK ÄN EN GÅNG. Puss.

du drömde drömmar om en värld fylld av ljus



Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar.


Hade ställt veckarklockan på sju så jag kunde smsa med Nathalie för sista gången på tre dar. JAG OMG TRE DAGAR. Sedan var det extrarep med dansen vid tio och nu gör jag inget speciellt. Pappa har lovat att köpa nutella till mig så känner mest glädje över denna dag. Pusshej.

Converse.

gif maker

Welcome home, son.


Radical Face – Welcome Home, Son

Du krossade våra drömmar.


Eh hej?
Varför detta dåliga bloggande? Har helt enkelt inte haft tiden och orken och dessutom har jag inget attt skriva om såatteh.
Spelar lite gitarr, sjunger, twittrar, tumblrar. Livet typ. Puss.

senaste från instagram (@sofiawr)


Varit i stockholm, cyklat, hängt hos Nathalie, haft havrebollsmys med Amanda, skriksjungit till singstar och gamla nostalgilåtar.

sextonde maj tvåtusentio


Bild tagen den 16 maj 2010. Bildbrist? Ja jo det kan man väl kanske säga
Vad händer då? Skola, plugg, dans, sång, twitter och för lite sömn. Vad mer finns det att säga? Inget. Nä juste.

blått, vitt och lite brunt.


jag var ingen, du var aprilhimlen


Har haft ca världens bästa helg med Nathalie och Amanda. Vi lagade mat, åt mat, skreksjöng till singstar och massa nostalgilåtar, åt godis, dansade, hade det allmänt gosigt och somnade vid fyra. Vi väcktes vid ett av frukost på sängen, tittade på Harry Potter, åt glass och sedan gick jag och Natahlie hem.
Har precis ätit middag och ska nu försöka ta tag i pluggandet. Hörs!

Fab, hipster och allt där emellan.


Mår illa och lever på citatet "det är kul att dö". Djupt sagt av Nathalie. Har väl egentligen inget att skriva mer än att skolan dödar mig. Redan. Känns ju bra tre dagar efter lovet och sådär. Aja. Ni får väl ha det så bra antar jag. Pusshej.

Jag kommer inte längre utan din hjälp.


Skolan igång nu då. Känns skit och allt sånt där. Har mått piss hela dagen dessutom. Imorse kunde jag knappt röra mig pga yrsel och illamående och det har hängt i hela dagen. Aja. Fick sluta en timme tidigare så det var väl skönt. Har pluggat, ätit godis, hängt på tumblr och twitter och nu sitter jag och gör absolut ingenting. Intressant vardag var det ja.

Det finns ett ljus som aldrig släcks.



vatten/water/agua/eau/wasser.


Rött hår osv

how do you make a gif
Ful GIF mest för att visa er mitt nyfärgade hår.
Idag då? Varit med Amanda, Oskar och Gustav. Spelat COD (????), ätit godis och tittat på TV. Varit ute i det fina vädret och satt upp studsmattan.
Färgade nyss om mitt hår. Blev ungefär som förra gången och hoppas att det denna gång sitter i lite längre. Puss ha det bra osvosv.

Bio och turister.

Jag och fina Amanda. Dålig webcam-kvalité men AJA.
HEJHEJHEJHEJ. Är hos Amanda och har det bara påsklovsskönt. Såg 'Hunger Games' igår och den var ca hur bra som helst!! När filmen var slut kan man väl säga att vi gick vilse i Stockholms tunnelbanesystem. Såg ut som äkta turister där vi virra omkring menmen. Kul hade vi iallafall.
Köpte även ny hårfärg. Lite mer orange denna gång. Hoppas det blir braaaa. Pusshejjj.

coca cola


Varför lägger jag ens ut den här? Svar: Ingen jävla aning.
Hej vänner. Fiender. Whatever. Helt underbart med påsklov och jag mår bra. Imorgon blir det the hunger games med amanda samt middag inne i stan.
Lyssnar på Krunegård och smsar med bästa Philip just exakt i denna stund. Vet att ni vill veta liksom. Aja, hörs!

Nikon.


Är med bästa vännerna och spyr på 1 april. Bara massa lama skämt om allt och inget. Orkar inte.