Thomas Stenström


Thomas Stenström – Krossade drömmar
Thomas Stenström – Detsamma


åland 2011


En gammal bild från när jag och mamma cyklade på Åland, sommaren 2011.

fint osv


how to make a gif

Bjuder på mig lite sisådär fint som vissa verkar gilla.

we ♥ it


livet i iPhonebilder


Färgat lite hår, hittat en lite udda låt på golvet, ätit massa gott, åkt skridskor.

uppdatering var det ja..


Stått still här igen då. Icke bra, förlåtförlåt för det.
Har i nu 5 dagar mestadels legat i sängen med hög feber, kollat på vänner, gått runt som ett lik utan rikting och tillbaka ner i sängen. Mm, KUL? nja... Mår nu mycket bättre iallafall men stannar ändå hemma från skolan.
På sportlovet tar jag och min familj bilen norrut för att åka skidor. Ska bli så skönt att bara släppa allt vad den vanliga vardagen handlar om för en stund. Ska försöka fixa några tidsinställda inlägg så det inte blir helt dött igen. Puss, hejdå, lite kramar osvosv.

söndagsångest


Dagen har bara rullat på som vanligt. Det var tänkt att jag skulle plugga men självklart kom annat i vägen. Som till exempel att äta kakor, titta på TV, spela piano, sjunga, äta mer kakor osvosv. Har även provat mina nya promakers. Funkar hur bra som helst! Ja, det var lite vad min dag innehöll. Älskar att jag tar tillvara på helgen så bra. ELLER INTE.

new york - snow patrol



Hejhejhej. Hade en helt underbar dag igår i Romme. Var tillsammans med de bästbästbästa vännerna, skrattade, åkte skidor/snowboard, vurpade i backen, satt/stod i liften, åkte buss och åt godis. Skulle lätt kunnat stanna en hel vecka med dessa människor men nejnej.
Har nu på förmiddagen varit i Täby Centrum. Köpte ett par skidbyxor samt några promakers. Finfint.

a heart of pain


just a GIF

make a gif
Ser hårfärgen lite bättre kanske??

mörk kopparblond


(jag längst till vänster, i glasögon)
Har ingen bättre bild på mitt numera röda hår, eller 'mörk koppar blond' som det stog på förpackningen, men denna får duga. Är mer oranget i verkligheten men aja. Fick med mina fina vänner också. Ni är bäst!
Förlåt för ca sämst uppdatering de senaste dagarna men jag har helt enkelt inte orkat.
I detta nu packar jag till Romme, tittar på film, smsar, skypear, pluggar, kollar twitter, spelar draw something och sover. Allt är med andra ord helt som vanligt. Puss!

Projekt 12 - alla hjärtans dag

Detta är då min tolkning av februaris tema 'alla hjärtans dag'. Blev inte jättenöjd men får hoppas att mars bild blir bättre. Vad tycker ni?
Jag, Nathalie och Maria har tillsammans startat en fotoutmaning vid namn projekt 12. Varje månad har vi ett gemensamt tema som vi tolkar på vårt eget sett för att sedan fota utifrån det. Klicka på namnen ovan för att se de andras "bidrag". 

Sjuk, förkyld osv


Idag är jag hemma pga förkylning. Badar i näsdukar och har på 2 timmar skummat igenom ca 3492 och en halv gamla filmer. NOSTALGITRIPP? OHJA. Gör allt för att bli frisk till alla hjärtans dag imorgon och till Romme-resan på fredag. Tar halvt livet av mig om jag missar det.
Från ett ämne till ett annat färgade jag håret igår. Det är något helt nytt för mig då jag bara tonat det en gång tidigare. Jag var så trött på mitt utseende så kände för lite förändring. Bilder kommer att komma upp på bloggen men vill att mina vänner ska få se det i verkligheten först. Vill inte ens avslöja vilken färg det blev heller men ja, NI FÅR SE. Heheheh, puss!

projekt 12


Jag, Nathalie Fowler och Maria Fahlman har tillsammans startat en fotoutmaning vid namn projekt 12. Varje månad har vi ett gemensamt tema som vi tolkar på vårt eget sett för att sedan fota utifrån det. Temat för februari månad kändes ganska självklart, nämligen alla hjärtans dag. Jag har varit ute och fotat nu idag för att få fram en någorlunda bild och resultatet kommer upp på bloggen på tisdag.
Kan passa på att säga förlåt för uppdateringen. Skyller helt på min ytterst ointressanta vardag.

Fredag, jag älskar dig


Då var det fredag igen och fasen vad underbart. Har inte någon plan för hur helgen kommer se ut men ska försöka komma iväg och gymma. Sedan vill jag så himla gärna göra en annan sak också men det håller jag för mig själv så länge. Vet ej hur lång tid det kan ta innan det är fixat men måste se till att hitta det jag söker först. Hinthint. Sitter nu och lyssnar på gosmusik, läser lite gosbloggar, mår gosbra och gosar.

08-02-2012


Halloj! Ännu en bra dag utan större bekymmer. Svenskaprovet kändes jättebra, spanskalektionen var väldigt lugn och skön och NOn, engelskan och SOn flöt på som vanligt. Har suttit och googlat fram och tillbaka på olika kameror som jag kan tänkas köpa. Är i stort behov av en då jag annars bara lånar min brors. Får se hur det blir med den saken.

en dag i glädjens tecken


Till skillnad från igår har denna dag varit mycket bra. Många leenden på läpparna och de flesta var på bra humör helt enkelt. Nu sitter jag och pluggar till svenskaprovet som är imorgon. TAGGAD? Ehm, nej. Har även matteprov på torsdag och måndag samt SOprov på tisdag. Mmm, älskar inte livet sisådär jättemycket. Ha det braa!

bloggtips


Tänkte passa på att tipsa om denna underbara människas blogg. Hon skriver om sin vardag och är mycket fotointresserad. Maria är snart 14 år och bor i Stockholm. Hon är snygg (som ni ser) och en fin vän som jag är glad över att fått lära känna. Hon har haft många tidigare bloggar men nu tror hon att hon är HÄÄR för att stanna. Puss!

skitdag osvosv

image description
Ca alla har mått (psykiskt) dåligt idag så känner att denna dag kan gå och dränka sig eller något liknande. För tillfället lyssnar jag på deppmusik och försöker plugga lite smått. Ska fortsätta med det så får ni ha det så bra. Puss!

First aid kit



Ger en hel skopa kärlek till First Aid Kit. Så jäkla underbara!
First Aid Kit – The Lion's Roar
First Aid Kit – Emmylou
First Aid Kit – When I Grow Up

Freak - Urban Cone



Urban Cone – Freak

you are my way to happines



Godmorgon, godmorgon! Idag är det bara massa plugg på schemat. Bland annat spanska, svenska och matematik. Har inte riktigt vaknat än så först blir det frukost. Pusshej!

just a drop in the ocean



Sofia Wallin Rundqvist



Detta är då jag, Sofia, 13 år gammal. Jag bor i huvudstaden och har en förkärlek till lakrits. På min lediga tid är jag med ca de finaste människorna på jorden: Amanda och Nathalie. Därtill går jag musikallinjen på base23 fyra gånger i veckan. Jag älskar att fota och för mer uppdatering bör ni kolla min twitter samt instagram: asofiawr. Puss & kram.

snow covered



Välkommen osv till min blogg. Har hållt på med koder fram och tillbaka under eftermiddagen för att få fram en helt okej design iallafall. Väldigt simpel men får duga så länge. Jag kommer väl göra som de flesta andra med bloggar: skriva lite om dagen som varit och lägga upp bilder. Kommer antagligen inte skriva något varje dag men ska försöka lägga upp nånting dagligen. Pusshej!