Sjuk, förkyld osv


Idag är jag hemma pga förkylning. Badar i näsdukar och har på 2 timmar skummat igenom ca 3492 och en halv gamla filmer. NOSTALGITRIPP? OHJA. Gör allt för att bli frisk till alla hjärtans dag imorgon och till Romme-resan på fredag. Tar halvt livet av mig om jag missar det.
Från ett ämne till ett annat färgade jag håret igår. Det är något helt nytt för mig då jag bara tonat det en gång tidigare. Jag var så trött på mitt utseende så kände för lite förändring. Bilder kommer att komma upp på bloggen men vill att mina vänner ska få se det i verkligheten först. Vill inte ens avslöja vilken färg det blev heller men ja, NI FÅR SE. Heheheh, puss!

Kommentarer
Postat av: Louise - Fotografi

SV Åh tack sötis!

2012-02-13 @ 16:19:07
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback