sitter här som en jävla nolifer, dricker te och klinkar på gitarren.


Förlåt för att det just nu bara blir fula webcam bilder på mig. Ska försöka komma ut och fota lite när jag får tid.
Hhhhheeeejjjj. Är trött som fasen. Engelskaprov imorgon. Spanskaprov imorgon. Har inte pluggat. Orkar inte plugga. Jag är körd.
Vanlig dag, lektioner, pannkakor, cupcake, några skratt, mattetal och prat om fisk. Sitter i pappas gosiga ylletröja, skapar musik (ehhh?) och dricker te. Ha en bra kväll osvosv. Puss.

Kommentarer
Postat av: Maria Fahlman

SOFIA, jag kommer inte klara spanska provet. SERIÖST. Du får typ skriva ner alla svar och skicka till mig, oki?

2012-03-15 @ 21:40:40
URL: http://mariafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback